FAQs
Zamówienia
Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Czy mogę anulować swoje zamówienie?
We completely get it, we change our minds too! While we wish could, once an order is placed, we are unable to alter or cancel it at this time. We hope to have a cancellation window one day in the future.
Should the item(s) not work out, make sure to exchange for a preferred style or return for a refund. As a reminder, domestic return shipping is free.
Co jeśli chcę porozmawiać z kimś z obsługi klienta?
Co jeśli chcę porozmawiać z kimś z obsługi klienta?
We want to speak to you too! Contact us with any questions, concerns, or feedback. We will be sure to get back to you within 48 hours. However, please note that inquiries sent on Fridays will receive a reply the following Monday, but possibly sooner.
Wysyłka
Do jakich krajów wysyłacie?
Do jakich krajów wysyłacie?
We currently ship to the United States, Canada, Australia and the UK. To inquire about shipping to a different destination, please contact us.
Jak długo potrwa dostawa?
Jak długo potrwa dostawa?
Standard shipping normally takes 3-5 days. Next day shipping is available on all domestic orders (for an additional charge). International shipping times depend on the products and destination (estimated at checkout).
Returns and refunds
Jak mogę zwrócić produkt?
Jak mogę zwrócić produkt?
Produkty należy zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Zwracany towar musi być w takim samym stanie, w jakim został dostarczony — nienoszony/nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu.
Ile czasu zajmuje zwrot pieniędzy?
Ile czasu zajmuje zwrot pieniędzy?
Refunds are processed within 7 days from when we receive the item(s).